Kızlar hem şehir hastanesine hem de tıpa gidiyorum şehir hastanesinde Doğum yapacağım tıptaki doktora da işinde çok daha uzman diye ayda bir görünüyorum. Şöyle bir durum oldu 35.haftamdayım hamileliğimin başından beri rahimde çentik olduğu için Ecopirin kullanıyordum tıptaki doktorum geçen hafta ilacı kesmemi önerdi şehir has. Doktorumda Doğuma 1 hafta kalana kadar kullanacaksın dedi. İki arada bir derede kaldım. Bu ilacı kullananlar ne zaman kestiniz acaba?