31+3 üm ve bir haftadır geçmeyen bel ağrım var acilde hiçbirşey yapmıyorlar normal gidincede birşey yapamıyorlar göbek öne ağırlık oluşturduğu için oluyormuş malesef neyse az kaldı uzanıp dinlenmek gerek bol bol ağır işlerden uzak durmalıyız artık dr kaan kocatepe youtubeda anlatmıştı bunlar gebelikle birlikte vücudun verdiği sinyallerdir nasıl acıkınca veya kan şekerimiz düşünce karnımız gurulduyorsa vucüda birşeyler ağır geldiğinde bir şekilde sinyal veriyor artık dur yapma dinlen diyormuş bu bana ağır geldi diyormuş alışkın olmadığımız artı bir yük taşıyoruz sağlıkla kavuşalım inşallah ❤️