Sedaturkoglu Kızlar sol kasığımda hafif şişlik ve hafif ağrı var daha önce yaşayıp Doğum yapan var mı acaba
PasaninAnnesi Sedaturkoglu bende de var sol kasığımda da fıtık doktora sormadim ama normal doğum da ıkınmada sorun olur dediler bide göbek cok büyüdüğün de az baskı yapar dediler benim de aklima cok takilmisti ama hamile kalmistim bile 🙂 4 senedir var bende adet zamanlarinda ağrısını hissettim sadece baska zarari olmadi şişliğimde yok benim
Oge Sedaturkoglu benim çift taraflı vardı küçükken yama yöntemi ile yerne dikildi sormadım hiç dr a normal olmaz mı diye aman yok fıtık yok çatı yok kilo ne zormuş yahu taşımak ayrı çıkartmak ayrı rabbim sağlıkla kovuştursun yavrularımızı bizimle
MberraAglYac Bende doğuştan kasık fıtığı var 2 hamilelik geçirdim onlarda bi sıkıntı olmadı ama üçüncüde beni mahvetti 35 haftalığım ve sol tarafımı çekip gezeniyom çok kötü ağrıyo
laydaelebi Kasık fıtığı bende var perşembe kontrol var 6 haftalığız biz daha bazen bende ağrı hissediyorum. Bazen bacaklarda bile ağrı hissediyorum bugün de hiç elimi ayağımı kaldırmak istemiyorum inanılmaz Yorgun’um
Tugcerasim Kaşık mi belmi bilmiyorum ama bendede var çıktık sol kasigim çok acıyor 12 haftaligim şuan yüriyemiyorum ağrıdan ileride dahami kötü olucam geçmicekmi bu ağrı kızımda var 21 aylık napıcam tedavisi varmıdır