Dilanmurat Hayr normal polıklnke gdyrm gebe kontrol bolumu var oraya gdysn normal kadın dogum bolumu önemli değil cnm
Tugba1234 Dilanmurat allah hayirla buyutmeyi nasip etsin insallah nasil gecdi memnun kaldiniz mi ilgi var miydi
Dilanmurat Çok memnun oldum sezeryanla dogm yaptım ama doktorlarn ilgisi falan çok iyiydi güle oynaya doguma girdm
Busra05344 Dilanmurat anladım canım ağız tadıyla büyüt inşAllah bizede bol bol dua et. İyilerle karşılaşalım 😊 kolay doguralım inşAllah
Busra05344 Pelin86 iett geliyor canım sancaktepe yazan var ama numarası gelmedi aklıma akşam eşime sorup yazarım
Busra05344 Pelin86 hastanenin önünde durak var canm sanırım orda bırakıo netten bak duraklara görürsün zaten