Feeling07 Ben 25 Şubat’ta spinal sezeryanla oğlumu kucağıma aldım canım. Ağrı-acı konusunda pek sıkıntı yaşamadım. İğneyi yaparken de pek bir şey hissetmedim. Ameliyata başlayacakları zaman önüme o seti çektiklerinde panik oldum, nefesim düzensizleşti biraz, sanırım o sıra tansiyonum biraz oynadı. Ama tabi hemen müdahale ettiler, rahatladım. Hiç korkulacak bir şey yok, sakinleştirici çok işe yarıyor 👍🏼