Lislinsah Merhaba hamisler 36 haftalik hamileyim bu hafta sonu malatya ya gidicem ve kadın doğum hastanesinde güvenilir, tecrübeli,bildiği tanıdığı ,doğumunu gerçekleştirdiği, tavsiye edebileceği bi doktor var mı???
2prenses_masal-oyku Lislinsah bende 36+2 yim turgut özala gidiyorum orası nasıl bilmiyorum ilk doğumum olacak inşallah bilen varsa bana da yasın bende bekleyeyim burda
Hllswm 2prenses_masal-oyku canım normal dogumda da sezaryende de asistanlar yaptırıyor normal dogumda sancı odasında filan yanına kimseyi almazlar zorda kalmazsam orda dogurmayı düşünmüyorum eğerki riskli bi durum olursa mecbur kalırsam giderim ancak
Hllswm MiniAzraa canım devlet hastanesinde normal dogumu ebeler yaptırıyor doktor girmez dogumlara sezaryen olacaksan mehmet murat altındag çok ii bi doktor barış çıplakta iyi bi doktor ama sanırım doktor secme sansın yok ogün hangi doktor ameliyatcıysa o yapar. Arastırma(turgut özal) muayeneleri asistanlar yapıyor riskli gebelik grubunda değilsen riskli gebelik grubuysa perinatalog Doç. Rauf Melekoğlu bakıyor dogumları asistanlar yaptırıyor uzman doktor yok baslarında sezaryenlerde asistan var fakat uzmanlar eşlik ediyor... Şartlar bu
2prenses_masal-oyku Hllswm sancı odasına kimsyi almasınlar o önemli değilde acaba nasıl davranıyolar ne götürmek lazım özel oda varmı bende bunları merak ediyorum 😕
Hllswm 2prenses_masal-oyku valla iyi davranıyorlar kötü davranıyorlar diyemem herkes bir olmuyo şansına kim olursa artık hakkımızda hayırlısı bakalım ben daha nerde dogum yapsam ona bile karar veremedim 😂
Sedasenturk72 Bende malatyada fogum yapicam.medi parkmiydi neydi oyle bi hastanede nasil sizce adini unutum hastanenin 😂