Hgztp Ben de 21+3üm 3kilo aldım ama 17.haftaya kadar hiç almamıştım bir ayda üç kilo alınca doktorum tabi çok almışsın ilerleyen dönemde daha da çok alacaksın çünkü dedi dikkat etmeye çalışıyorum artık