berguzar1987 Dilan1636 vallaha ben de nefes almakta zorluk çekiyorum ondan yatamıyorum kaç aylık oldunuz
Cansuuu16 Dilan1636 ben ise gitmiyorum ama ben de yatamıyorum resmen işkence çekiyoruz Allah yardımcımız olsun bel ağrısı sırt ağrısı bi yandan uyuyamıyorsun bi yandan sinir geliyor bazen ağlıyorum dayanamayıp ama şükürler Olsun diyorum sonra 🙈🙈
Dilan1636 berguzar1987 28 haftalık oldum ama bir türlü rahat değilim bugunde başım acayip döndü bebek de aşırı hafekette yok
Leylaa76 Bende 17 haftalik oldum ve yatamıyorum nefes darlığı da çekiyorum bi sağa bir sola dönüyorum karnım rahatsız ediyor beni:( siz kaç haftalıksınız sizde de mi aynı sorun?