DnzNhr normalde bel fitigini tarif ediyorsunuz.Benim bel fitigim var hamilelikle beraber bir tik zorladi beni sinire baski yapiyor fitik ve sancisi agrisi kalcaya vuruyor genelde...Yani bicak saplanir gibi takiliyor.Bir is yaparken egilirken kalkarken genelde kalcada bir sizi oluyor.Yani ben doktor degilim ama benim bu sekilde agrilarim var bel fitigim oldugu icin...Egzersizlerle rahatlatiyorum kendimi sizde o sekilde yapin.