Zehrayse_61 canım valla beğendim ben diğer hastanede hiç bu kadar tahliller yaptırmamış tüm ve de hiç nst ye koymamistilar beni Abdülkerim bey bana her tahlili yaptirdi nst ne baktı baya ilgilendi konuştu inan canım benim megersem şekerim varmış ve bunu yeni öğrendim yani iyiki de gittim o doktora diyorum diğer doktor hicbirsey yapmamış bana resmen