İyi akşamlar bir şey sormak istiyorum ? Detaylı ultrasona bugün geçtim ve ilk başta bebeğim idrar kesesi görmedi sonra gördü sonra tekrar boşalttığını söyledi? Normal mı dedim normal dedi ama pek içim rahat olmadı ? Sizce bebekler idrar kesesini hemen mi boşaltıyor ? Yardımcı olursanız sevinirim şimdiden çok teşekkür ederim 🥰🥰