__NazLi__ üzgünüm ama 16.haftaya kadar böylesin ben 1 haftadır iyiyim 6.hafta da bi başladı bulantı ateş kusma halsizlik canim çıkıyor ve bidaha duzelemicem sandim çubuk kraker yiyip dur ben 1 paketi 3 gun de bitiriyordum o derece iştahsız oluyor insan doktora gittim bulantı için 9 verdi ama dayanabilirsen daha iyi olur kullanma bebek için dedi kullanmadım hic yataktan da kalkmadım cok kotu oldum geceleri doktora gittim serum bağlamadılar bebek cok kucuk diye oyuzden surekli tuzlu seyler ye