SonglKayaIbiolu Merhaba kızlarrr.. 8 haftalık hamileyim dün kalp atışlarını duyduk bir sıkıntı görünmediği ve düşük tehditi bulunmadığı halde doktorum düşük dozda progestan önerdi. biraz garanticiydi sanırım ne olur olmaz diye böyle bi öneride bulundu. Benim durumumda olan var mı??
Elifece SonglKayaIbiolu benim de düşük tehlikem olmadığı bebek gayet sağlıklı olduğu halde bir defa kahverengi leke geldiğinde bir ay boyunca kullandım
Cihatzeynep Bende 16 hafta olana kadar kullandım bebek tam tutunana kadar dedi doktorum daha garanti riske atmamış oluyorsun yani. 23 haftalık hamileyim şuanda
SonglKayaIbiolu Cihatzeynep ilacın daha çok baş dönmesi mide bulantısı halsizlik hali yaptığını duydum sizdede öyle oldu mu
MinikMucizem42 SonglKayaIbiolu vajinal aliyosan hic bi yan etkisi olmuyo.ama hap gibi iciyosn yapiyomus o zamanda yatmadan once icip hemen yatarsanbi sorun yasamazsin
Cihatzeynep SonglKayaIbiolu evet bazı yan etkileri oluyor. Bende yaşadım onları Kabızlık sorunu dahi yaşadım
Fnur55 Bende uzun süredir kullanıyorum sanırım 12.hafta gibi başladım 30.haftayım hala kullanıyorum benimde hiç bir sorunum yoktu sadece ufak bir hemetom ( kanpıhtısı) vardı rahmin yanında önce o gidene kadar kullan dedi sonrada doktor hiç kesmedi. Sonkutumbitsin bırakıcam. Doktorum yan etkilerine karşı yatmadan önce kullanan demişti isterseniz öyle kullanın ven hiç yan etkisi görmedim.
Denizse Anneler selam 🙂sizden bi konu hakkında yardım alabilir miyim ?Doktorum adetin 21.günü progesteron istedi ve değerim 60 çıktı sizce hamile kalmış olabilir miyim çünkü diğer ay bu değer aynı gün 1:33 idi,teşekkürler 🙂