Kızlar iyi akşamlar 2 gündür karnımın sol alt tarafı cok ağriyor hiç gecmiyor şimdi biraz daha fazla gibi karnimada arada adet sancısı giriyor ve hafif belim ağrıyor.Duşa girdim sıcak su tuttum ama bana mısın demiyor kendimi bitkin hissediyorum bu doğum belirtisi mi acaba randevum cumartesi napsam karar veremedik yatiyorum ama dinlenince geçmiyo kasık ağrım tek tarafta.Karnımda arada sertlesiyo sonra yumuşuyo var mi benim gibi olan☹