Sevaldemir Doğumum normal olacak kısmetse ve eşimin doğuma girmesini istiyorum sefaköy medipolde izin veriliyor mu acaba bilen var mı?
Sevaldemir Aygl bayılıyorum o kadına ya ❤ 7 sene önce ilk doğumu mu o yaptı, sonra kaybettim izini. Şimdi ikinciye hamileyim tesadüfen buldum dünyalar benim oldu. İçim çok rahat 😊
Aygl Sevaldemir ay ben hatirladim sizi bi postta görmüştüm hatta 7 yil gecmesine ragmen beni tanidi demistiniz demi
Aygl Sevaldemir benimki de istemiyo cok uğraştım önce ne isim var bilmem ne kem küm etti ne demek ne isim var ya dedim sinirlendim megersem adamin derdi baskaymis seni bırakır benimle ugrasmak zorunda kalırlar sen gir kimle girceksen beni benle birak disarda beklerim ben dedi 😂
Sevaldemir Aygl https://www.instagram.com/p/BxRIGqYFG0Q/?igshid=qh8etakict3u bu videoyu gönderdim eşime izledikten sonra ben almıyım dedi bende trip yaptım hazır değilim üçüncüye artık dedi😂😂
Ozisss Tavsiye uzerine Turkan hanima gitmistim okadar memnun kaldimkii dogumu onunla gerceklestiricem bende insallahh😊😊 normal dogumu destekleyen bi doktordur umarim daha konusmadik dogum konusunu ama🙈