MiniAzraa benim oda yok bu hafta inş saglıklı alırız kucagımıza az kaldı bu kadar gün sabrettik şurda en kötü 1 hafta daha sabrederiz geçen hafta çok bekledim ikizler burcu olmasın gelsin bi an önce diye ama allah ne zaman tamam derse o zaman gelicek geçen hafta çok bunalmıştım hergün bugun gelicek diye kendimi ümitlendiriyodum bu hafta bıraktım artık 😂