Fatmaugur Kizlar 39+3 olduk dün kontrole gittim çati muayenesi oldum yaklasik uc dort saat sonra kanamam oldu doktoru aradim çatidan dolayi dedi aranizda yaşayan var mi
didemkaya Fatmaugur muayneden sonra kanama olması normal ama aşırı kanaman varsa sürekli ped degiştiriyorsan doktoruna tekrardan bildir