Cansu1474 Kızlar merhaba, biberon alacağım ancak bulamıyorum. Dr browns istiyorum. Cam, yenidoğan için ama hepsi plastik. Cam olanlar var ama onlarda geniş ağızlı yeni doğana uygun değil gibi ne yapacağımı bilemiyorum.
Ayseguul Cansu1474 bende çok araştırmıştm nuk aldım sonunda hem cam hem ağzı yenidoğana uygun yanında da yedek ağzı var geniş değiştirebiliyosun
Alarasel Zhlcnr cnm daha kullnmadm inşAllah kullnmayı Allah nasip ederse ağustosta kullncz bn arsştrdm çok gaz önleyiciaventte biberonuda çok gzl emziğide. Akıtma olayındada ndn ypsn cnm
Zhlcnr Alarasel çoğu bıberon kapağı kapalı olduğu halde ıcındekı mamayı akıtıyomus canım hepsı buradadan alıcaktım çoğu yorumlarda oyle yazıyor dr.brows urunlerı fılan oyuzden tedırgınım kullanıp öneren bırıne ıhtoyac duyuyo ınsan
Alarasel Zhlcnr canm sanmam yani dikkat etmk lazm ama bn bir tame aldm aventte iyi bir marka bnce akıtacağı varsa akıtr 🤣😂şans brownda akıtablr
momof3 Ben ilk 6 ay Dr.Browns kullandım Ve gayet memnundum.Daha sonra Chicco natural feeling kullandım o da gayet iyi.Şuan avent kullanıyorum arada,fena değil..Diğerleri daha iyi🙌🏻
Ozge03 momof3 chicco akitma yapmadi degil mi bnde ondan almıştım. Diger 1 yas sonrasi icin de avent almstm
Melikeb19 Cansu1474 ben lansinoh momma aldım 9,5 aylık olduk çok çok memnunuz araştırmalısın anne memesine çok yakın bebeğim emmeyi de bırakmadı 🌸
Calimeros Cansu1474 n11 hepsiburada gittigidiyor sitelerine baktınızmı? Bulursanız bu sitelerden alabilirsiniz güvenilir sitelerdir..
Naneliseker01 aarzucaa yenı doğum yapan arkadasım kullanıyor memnunmus benım de cok hosuma gitti tipi felan bıraz pahalı ama diğerlerine göre ama olsundu :)
aarzucaa Naneliseker01 evet bende iyi değilse boşuna para vermek istemiyorum, yurtdışı ürünü olduğu için çok yorum bulamıyorum buralarda o yüzden ismini görünce bi heyecanlandım 😁
aarzucaa Naneliseker01 buarada tutumluanne de bu üründen bikaç tane buldum hiç kullanılmamış olanda var, biberon diye arama yapınca çıkıyor bilgin olsun seninde