Fatmaykt SuAte canım bende 38deyim bağırsakların sıkışmasından dolayı galiba bende de çok fazla oluyor
Bulut74 SuAte ne gece ne gündüz uyuyorum. Geleceği yok benim kızın, akşam açılmama baktı ebe, ne açılma, ne sancı 😔🤦♀️🤷♀️Haftaya doğsa bari 🤲
blackeagle SuAte ay aynisi bende var 2 gündür ne güzel gazım yoktu bu zamana kadar 38+5 im neden acaba ☹
SuAte blackeagle ben bu gece 38 olcam canım, yeni başladı öyle ağır bişeyde yemedim bilmiyorum ki. Keşke tecrübeli anneler yazsa 🤷♀️
SuAte Fatmaykt hissetmem mii, istiyorum bi de zamanları da güzel çok şükür🙏🏻 E o sancı da çekilcek ha bugüün ha yarın, sağlıcakla gelsinler inşaallah🙏🏻🙏🏻🤗🤗
SuAte Bulut74 benim kontrol yarın, geçen hafta sadece nst demişlerdi açıklığa tekrar bakarlar mı sence
zeykob Sancı değil de çok şişkinlik oluyo bende, uyku uyutmuyo yatamıyorum. Dik oturmak zorunda kalıyorum. 38+6
Bulut74 SuAte daha önce baktılar mı? İlk de gebelikte bakıyorlar sanırım. Nst bişey çıkmazsa Bakmayabilirler. Bakarlarsa daha iyi işte açılman tetiklenir 😉