Fyzbkr Senembyrk birkaç kez kadın doktora muayene için gittim fena değildi devam eder miyim bilmiyorum yeni bir hastane ama Doğum hakkında fikrim yok bende merak ediyorum
Fyzbkr Senembyrk 14 haftadayım birkaç kez muayenesine gittim daha sonra kolana gitmiştim ama orası ile ilgili kötü yorumlar okuyunca buraya devam edicem sanırım:)