hllaltas25 Kızlar 5+6 yım yarın kontrolüm var sizlerden bu dönemlerde kalp atışını duyan var mı ultrasondan ?
alyavetuna hllaltas25 erken döllenme ise bir ihtimal ama daha çok erken. 5+6 iken ufacık beyazlık var o bebek demişti 😁
GoncAli hllaltas25 canim saglıkla gelsin kuzun. Ben 5+2 de gittim kalp cok hafif duyuldu yeni oluşuyordu kese göründü. Tektaş yüzük şeklindeydi 🥰 simdi 8+3 olduk sukur
Sibella86 6+1 de duyduk ama bakarken doktor duymayız ama bi bakalım demişti kendise inanmamıştı yani:) ama duymazsabız üzülmeyin çok erken çünkü
Sibella86 hllaltas25 hayır normal yukardan alttan bakması iyi değilmiş ilk başlarda çok öenmli değilse baktırmayın demişleri bana
hllaltas25 GoncAli darısı başıma heyecan var insan öğrendiği an anneliğin korumacı ruhu geliyor insan endişe ediyor
Betulgnlts hllaltas25 Bende 8+3 üm 5. Haftada keseyi gördük doktorum 2 hafta bekleyelim kalp atışı için dedi dün gittim ve duyduk😍 ufak olmasına rağmen kalp atışı çok net dedi doktorumuz 🤗
Mucizem91 hllaltas25 ben gördüm canım cuma günü yine kontrolüm var inşallah sanada nasip olur görmek 🙏👼
dorukcumm hllaltas25 ben ilk öğrendiğimde 5+4 günlüktü ve 6 +4 de de kalp atışını duymuştuk dilerim sende hemen duyarsın 💜