Sengulkrgz ben bu gece 30+0 oluyorum son iki haftadir bende hickirigi ayirt etmeye basladim... kalp atisi gibi oluyor duzenli kucuk araliklarla... bazen rahatsiz oluyor bebek ve hareket ediyor ama ne fayda garibim sanirim gecer diye hareket ediyor ama geçmiyor....