Merhaba kızlar.. Bugün kontrole gittim aklıma bişey takıldı sizinle paylaşmak istedim. 30+1 im doktor bebek haftasına göre 5 gün ileride dedi bende iyi bişey değil mi dedim geride olmasından dedim çokta iyi değil dedi açıklamadı durumuda. Benimde aklıma takıldı nasıl bi zararı olabilir?