Sekine95 merhabalar öncelikle doğumum nisanın ortası veya sonu gibi görünüyor rabbim sağ salim kucagımıza almayı nasip etsin inş 😍 ben bebeğim için çoraplar aldım hastane çıkışı aldım 10lu herkes iki tane alıyor ben bir takım aldım hastane çıkışını gerisine gelince cıt cıtlı zıbınlar aldım ebebekten 20 tane 7 tanesi falan yeni doğan gerisi 3-6 ay 6-9 ay arası aldım bebek bezi aldım alt aldım patikli patiksiz müslin bezleri agız mendilleri ıslak mendil şampuan pişik kremi 😍 bir bebek için gerekli olan her şey yazamadıgım şeylerde var baya uzun olacak kendim için bir pijama takımı terlik aldım tülbentte koyacağım işte böyle gögus peri falan depend lohusa külodu oluyor işte böyle