Safura57 geçmiş olsun.. 32h 4 günlüğüz. Gözümde çıktı göz ucuğu acile gittim Herpes dedi.. Nette baktığımda da zona, Gece yanığı olarak da geçiyor.. İlaç veremedi ama "asiviral %5 krem" verdi 2 gün oldu şişlik inmedi ama iltihaplar biraz daha iyi ağırıyı yanmayı azalttı.. 1 aydan öncede geçmez diye belirtti.. Bugün kendi doğum doktoruma gideceğim.. Su çiçeği virüsü oluyormuş bunlarda.. bakalım..