Gsdebal Yarın bebeğiminn kalp atışını duyucaz Allahın izniyle ☺ çokk heycanlıyım hesaplarıma göre 6+3 bugünn
__Yusufberaninannesi__ Gsdebal Bende ilk 6+4 de gitmiştim ve duymuştum 😋😊 Inşallah güzel haberlerle gelirsin. Ben o mutluluğu tam yaşayamamış kocaman bir myomum olduğunu öğrendiğim için ağlayarak çıkmıştım odadan 😔 Şükür ki hem kitleyi hem oğlumu yaşıyorum 21 haftadir...
Aslhnmstfa Gsdebal nasip olursa bende pazartesi günü gidicem kalp atışı nı dinlemeye 6 haftalık olduk
Minnaksercecik Ben 6+2 de gittim şuan kalp atışı duyulmaz 10 gün sonra gel dedi 7+5 de gitmiş olacağım o zaman da inşallah sıkıntı çıkmaz hayırlısı
Esesli Benim karından görülmedi çok korkmuştum. Vajinal bakacağız dedi o korkuyla yattım. Zaten 2-3 an bile dinletmedi hiç anlayamadım. Ama atıyor çok şükür 😊
__Yusufberaninannesi__ Gsdebal Kist değil canım portakal büyüklüğünde yuvarlak bir kitle var. Büyümesi durumunda bebeği alacaklardi ama çok şükür ayni devam ediyor hala.
Gsdebal __Yusufberaninannesi__ geçmiş olsun canım allah yardımcın olsun 😞 Benim kistten korktum şimdi bugün kontrolüm var inş kötü bişey çıkmaz