Kizlar merhaba , bu ay ovulasyon testi denedim . 11 Mayıs'ta yumurtlamayı gördüm . Siz yumurtlamadan kaç gün sonra hamileilginizi ogrendiniz . İki gün gecikmem oldu ama adet olacakmışim gibi bel ağrım da var normalde göğüs hassasiyeti olmazdı o biraz aklimi karıştırdı . Açıkçası fazlada umitlenmek istemiyorum da test yapsam çıkar mı diye merak ettim 😕