Şöyle söyliyim benim evde bi iran bi tekir bide pug köpeğim var, kedilerin kumları bana kalıyor almak zorundayım ve lateksli eldiven kullanıyorum atıyorum, hemen ardından ellerimi güdelce yıkıyorum, kaldıki kedilerin ikiside hamile biri evde 5 tane doğurdu tekiri ofise götürdük çakışmasınlar diye, aşıların tam olup olmaması bişi ifade etmez dışkıdan tenden geçen bi hastalık, ette sebzedede var, deli gibi seviyorum kucağımdan indirmiyorum köpek bazen parkeye işiyor onu siliyorum filan, yani çok korkarak yaşama sakınılan göze çöp batar misali, zaten belli süredir kedi besliyorsan sana bulaşmıl ve bağışıklık kazanmışsındır sadece kumunu almamaya çalış alırsanda eldivenle al canım, veteriner sağlık teknikeriyim, bütün tanıdığım çocuklu veteriner hocalarımın evlerinde 3 4 kedi var ve maşallah çocukları gayet sağlıkla büyüyor, eskiden büyüklerimiz ahırda doğurduklarını bilirler, o zamanlarda vardı toksoplazma, demek istediğim sen mutlaka uzun süredir kediyi besliyosan bağışıklıpın vardır sadece kendini kasma rahat ol dikkat et yeterli 😊✋🏻😌