bilnazo68o 26 olduk hanımlar. Camasırım ıslak oluyo gün icinde .malum hava sıcağındanmi yoksa endiselenmelimiyim. Kontrolumuz yarin ama .boyle yasayan varmi
defne55 bilnazo68o akintin oluyordur canım benimde öyle koku bisey yok gebeligimin basindan beri su gibi akintim oluyor bi sıkıntı yoktur ama doktoruna bi söylersin benim doktorum sorun yok demisti
bilnazo68o defne55 bebek suyu olma ihtimali varmiki acaba. Okuyorum arastiriyorm aklima cok takiliyor. Koku yok oyle .kontrol amacli bakiyorm o sekilde.ne diycek bakalim
defne55 bilnazo68o bebek suyu öyle gün içinde azar azar akacak bisey değildir canım bebek suyu durmamaksızın akıyor aklına kötü bisey getirme yoktur öyle bisey olmadı mesaj at doktoruna
bilnazo68o defne55 doktorumun oyle numarasi yokta. Bu kezde akmaya baslasa baya olur. Heralde evham yaptim birazcik
Tubitubi Gun icinde ic camasirinin ortasini islatacak kadar akinti normalmis daha fazla ve kokulu olani enfeksiyon olacagindan dikkat edilmesi lazim demisti doktorum