Tgb06 benim şuanda ast alt ggt alp Bakılıyor. Bu karaciğerler maf ettmiş bizi ya. Doktorum beni gastroentoloji bölümüne yolladı bakılmam için ordaki doktorla karar verdiler yüksek çıkınca benim şuan ki hamileliğimde kolastaz değil de karaciğer enzim yüksekliği ondan dolayı yesiğime içtiğime dikkat ediyorum ilaç kullanmıyorum çünkü düzelmeye başladı bol bol enginar yiyorum içim dışım enginar çok erken belli oldu çünkü bu sefer