Teslime328 38+4 olduk. 9 aydir ağlamaktan anam ağladı resmen 🤣 herseye alınıyorum herkese darılıyorum 🤦🏻♀️ Anneme aldığım bebek elbisesinin fotografini atınca annem yoğunluktan sadece 👍🏻 İşaretini yollayınca, annem beni hic umursamıyor diye kardeşime ağladığım günler oldu 🤦🏻♀️ Her gördüğüm bebek reklamına ağlamaları falan saymıyorum. Bi salak ruh halindeyim 9 aydir 🤦🏻♀️ İnsallah pzt bebeğimizi kucağımıza alicaz da bu hormonlar gecicek 🙏🏻🤣