Kızlar bana bi yardim edin seker hastasiyim dun oglen gibi sekerim 40 a dustu sonrasnda cok siddetli bulanti bas donmesi titreme gibi sorunlar yasadim gece 4 de acile gittim serum taktilar biraz duzeldim ama korkuyorum bu sekerin dusmesi cocugu icerde bogar demisti doktor ama ne kdr ozen gostersmde cok sıkntili bi hastalik asla dengede durmayn bisy elmden geldignce dengede tutuyorum ama bazen ne yapsrsm yapaym duzgn durmuyo ve ben cok korkuyorum 10+6 haftalik hamileyim 11 12 13 haftalsrda kalbi duran birsuru bebek gordum bende korkuyorum sizce anlasilrmi yoksa normal hamilelge devammi eder persembe randevum var oncesi bakmiyo cok kalabalk oldugu icin