kızlar bebegın gelısımı yaklasık 2 hafta gerı sezeryan olacagım doktorun verdıgı tarıhte bebegım 39+0 oluyor fakat ultrasonda 37-36 haftalık fılan okur heralde. bu sekılde dogum yapıp bebegı kuveze fılan gırmeyen var mı gırer mı yanı? aslında bebegm 3 kg 51 cm gorunuyor ama karn cevresı 2 hafta gerı cıkıyor