Bitanem16 Yakın zamanda yıldırım dorukta doğm yapan varmı. Oda süslemesi fiyata dahilmiş. Oda süslemesi güzelmi yoksa çok sademi. Resminiz varmı hiç
Metonya Bitanem16 çok abartılı olmadığını biliyorum. Küçük bir masaya şerbet, çiçekler koyuyorlar. Yeterli yinede. Resim yok elimde.
Goncagl Bitanem16 canım benim daha doğuma çok var ama doruğa gidiyorum bende oda süsleme bedava diye biliyorum oyle yaziyo hatta
Bitanem16 Metonya kapıyı falan süslüyolarmı. Bebek pusetini falan süsleniyorsa kendim yapayım süsleyim diyorm. Tüllü balonlu süsleme yapmıyolar heralde
Bitanem16 Goncagl Goncagl aynn öyleymiş. Bnde haftaya gidio detaylı konuşucm. Ama çok sade oluyo diyenler var
Sevdaliza Canım ben çekirgeye gidiyorum Doğum bölümüne sordum sadece şerbet veriyoruz dedi çikolata felan yokmuş siz getirin dedi bide kapı süsü veriyorlarmış ama isimsiz düz bişey bebeğin yatacağı şeye tül felan takmıyolarmış
Bitanem16 Sevdaliza anne yatağını falan süslemiyolar heralde. Biz ek balonlar süsler getirsek kabul olrmu acaba