Kizlar ben 37+2 haftalik hamileyim ve serkalajliyim yani rahmimde dikis var ve cok agrim var asida dikislerimde baski ve genital bolgemdeki kemiklerim agriyo bazen belime bazende ayaklarim uyusuyo sizce dogum belirtisimi bu kizlar gorumcem gelicek acile gidicez bugun dikislerimi acin diycem onlara dogum baslasin 2 gundur var bugun dahada artti sizce dogummu