Zynpnisa#4727343 levatiron veriyor belli bir süre kullanırsın senin troit hormonların yetmeyebilir. İlaçlarını kullan sonra bebek kendi kendine yetecek zaten ben 6 yasimdan beri kullanıyorum troid bezlerin doğuştan yok ilaç tedavisi gördüm hep şükür baştaki gibi yükselmesi Perşembe günü yine olcturecegim kanını filan 38+6 haftalık gebeyim