Selam arkadaşlar, tansiyon durumunuz nedir benim sürekli başım ağrıyor ve başım dönüyor.
Nefes darlığıda başladı dün aksam 7 sıralarında yıne basımın arkası cok agrıyordu kulaklarımadan bırden basınc gırdı bayılıcak gıbı oldum ayaktaydım hemen oturdum benım gıbı olan varmı sureklı halsızlık bas dönmesi yaşayan!