Betul3535 Merhaba 6 haftalık hamileyim bulantıdan ölüyorum doktor ilaç verdi bugün içtim ama vicdanen hiç rahat değilim çalıştığım için mecburum aranızda ilaç kullanan varmı varsa sizler hangi ilaçları kullandınız faydası oldumu?
Ayguns Betul3535 neden vicdanınız rahat değil ki doktorlar bu ilaçları gebeliğe uygun olarak veriyorlar zaten bebeğe bi zararı yok
OgrtSemaa Betul3535 tatlım aynı başlığı açanlardan biriyim 🙈 endişeleniyordum ilaç bebeğime zarar verir mi diye ama bebekler ilk üç ay anneden beslenmiyormuş. Yani yediğin ya da içtiğin bişeyin faydası da zararıda bebeğine geçmez. Umarım faydalı olmuştur cevap 💐
Ayguns Betul3535 olsun endişelenmeyin prospektüste genelde bütün olası şeyler yazar ve hamilelikte kullanmadan önce doktora danışınız yazar. Bu ilaçları zaten doktor kontrolünde kullanıyoruz o yüzden sıkıntı etmeyin bebeğe zararı olan bir şeyi doktor vermez zaten 😊
Byz Mide bulantısından ziyade benmde yanma var suya bıle hasret oldum kana kana ıcemıyorum😞bende altıncı haftamdayım
Betul3535 Derinnge34 banada zofran yazdı ama artık depolarda bile yokmuş muadili olan bir ilaç verdi onzyd rahatlattı biraz
defne55 Betul3535 2 ay kullandım vicdanın rahat olmayacak bi şey yok bunda bunu içmek zorundasın sonuçta
Cerenylmzz Betul3535 canım banada ilaç verdi ama ben almadım onun yerine bulantım olduğunda limon yiyorum bir dilim kraker şu bu doğal yollarla kesiyorum hamileyken ilaç kullanmayı doğru bulmuyorum doktor verse bile