mrwt157 Tazeanne12 evet Doğum sancılarında da yalancı sancılarda da bebek hareketleri hissediliyor. Ben suni sancı da bile hareketlerini hissediyordum bebeğimin.
Tazeanne12 Yasemincifci 37+6 olduk bu gece 38 olcaz 2 cm açılma var dedi doktorum sancım oluyor ama bebek haraketlerini hissediyorum ve yalancı sancı olduğu da belli bilmedk istediğim gerçek sancı sırasında haraket ediyolar mı bilen birisi yazar umarım
Yasemincifci Tazeanne12 acıklığınıza ulturasonla mı baklıyr yoksa muayenemi ediliyor bende 37+3 üm nst de kasılmalarım cıkmıştı normal dedi doktor kasılma sırasındada bebek hareket edyr bazen
SuAte Tazeanne12 biz de bu gece 38 haftalık olcaz, 1 cm açıklık varmış bendede dün doğuruyorum sandık ama yalancı sancıymış🤷♀️
Tazeanne12 Yasemincifci altyan muayne etti doktorum 37+3 de 2 cm açılma dedi 3 gün geçti belki de ilerlemiştir açılmam bilmiyorum sadece yalancı sancılarım var kasılmalarımda çıktı nstde
seval34 39 +4um kasılma var ama sanci yok açılmada yok oğlum içerde tek kale ma yapiyo o derece😁😁😁 hareketli