Herkese bakma doktorun uygun görürse yaptır bende yaptırdım. Abarttıklari kadar kötü bişey değil ki olsa bunca doktor neden önersin tatlı vs zten herseyden yeterli kadar şeker alıyoruz ki o erimeyen bu eriyen biseymis bence yaptırın ona göre önlem alırsınız varsada.