PrenssAnnesiiii https://www.resimag.com/i/705c40ff627 https://www.resimag.com/i/948e88dae5a https://www.resimag.com/i/42e59fccad9 https://www.resimag.com/i/fc6d49f2bfa https://www.resimag.com/i/a6f8d9fc755
mf_ozturk PrenssAnnesiiii çok güzeller sagliklica gelsin de giysin inşallah Benimde oglusum gelicekmis alış verişe başlamak için sabırsızlanıyorum
Dorukunannesi95 PrenssAnnesiiii yaaaaa benim de oglum olacak simdi böyle kiyafetlerini eşyalarını gorunce nasil heyecan basti nasil heveslendimmmm🤗🤗🤗😍 gule gule giysin eskitsin insallah ;) kac haftalık bu arada ? Ben daha 16 :)
Gamze88 Leylaacl resimleri gören anne adayları ayıptır söylemesi tel markanızı öğrenilir miyim🙈benim ıpone 7s açılmıyor da resimler😖merak ediyorm sebebi markası mı nedir ??
PrenssAnnesiiii mf_ozturk çok güzeller bakıp bakıp bile seviniyor insan Allah analı babalı büyütsn canm 🥰
NrglBayar PrenssAnnesiiii çok güzeller rengarenk 🤩 erkek bebek de rengarenk giyinmeli.. kaçıncı hastadasınız? Hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah. İnternetten aldınız mı