yagmurtpl Btl42 ben Bi kere catı muayenesi oldum sonrasında hic alttan muayene olmadım sanırım nstde sancı xıkmayınca gerek duymuyor doktor 🙄
yagmurtpl Btl42 benim de son 3günüm aslında ama hic öyle Bi teklifte bulunmadı, ben bebiş kendi isteğiyle gelmezse cuma sezeryan olim dedim, suni de verebiliriz karar senin dedi, ama gel şunu da yapalım, şu da var demedi 🙄
Panfiki Sehle 40+1 olduk gelen giden yok hergun nst takibi olcak artık ağrı cıkıyo bn hissetmyrm bklm bekliyoruz 😇 inatcı cıktılar 😇
Panfiki Sehle 40+1 olduk gelen giden yok hergun nst takibi olcak artık ağrı cıkıyo bn hissetmyrm bklm bekliyoruz 😇 inatcı cıktılar 😇
merdumgiriz9 Benim de 29 Mayıs, 31. Haftadan beri erken Doğum riskim vardı 🤣 kızçem bekledi bekledi de tahmini tarihi de geçiricek gibi duruyor cünkü bende de gram belirti Yok. Nişan yada su bişey bekliyorum yada sancı ne bileyim. 😭 gelsin kavuşayım artık