Herkese merhaba Doğuma bir hafta falan kaldı. Bir konuda desteğinize ihtiyacım var. Doğum sonrası korse kullanmalı mıyız? Ebebek deki korseli tavsiye eder misiniz? Normal Doğum bekliyoruz. Korse kullananlardan yardım rica ediyorum. Deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz?