Semacik Kızlar 6 hafta 2 günlük hamileyim kesemin içinde bebek yok 😢 böyle olanlar yardım edin lütfen 😢😢😢😢
Ecrinbzkrt Semacik cnm senınle aynı durumdayım çok zor kötü durum fakat doktor beklıyecegını soylemıstı persembe randevum var 8 hafta olcak yarın bakalım gıttıgımde neler olcak gorucez inş kötü birsey duymam bekle sende cnm gec döllenme olabılıyormus
derinmilatuncay Kese görünmesi 8.haftayı bulur, kalp atışı 10.haftayı bazılarında...sağlıkla gelir inşallah
Beyzanurlina Canım sakın telaşlanma benımde o dönemlerde gozukmuyodu rahimden baktı doktorum ordan gorduk kalbını dınledık nadir duydum 9 haftalıkken gittim bide bebekte büyümüş kalp atışlarıda normal allaha sukurler olsun🥰
Semacik Ftmemne vajinal baktı normal baktı radyolojide bakıldı ama yok dedi Cumartesi gel tekrar bakim ama hazır ol kürtaja uzulme dedi
Eceiz Semacik o nasıl doktor ya hemen kürtaja hazır ol değip psikolojini etkiliyor.Geç döllenme die bişey var cnm sen moralini bozma 8-9 haftalarda bebeği görenler var bu kişiden kişiye değişir.iyi düşün iyi olsun🙏👼
Yavuzum1202 Semacik Allahtan umut kesılmez bebek görülmesi icin erken daha benimde görülmedi bomboştu 10 gün sonra gittim bebek daha yeni oluşuyor dedi sende sabret dua et inş sende güzel haberler alırsın
BrcTpl Semacik kormayin lutfen güçlü durun benim de alttan bakilmisti doktor goremedi 3 gun sonra tekrar çağırdı oylelikle gorduk benim de kurtajdan sonra 1 sene boyunca cocugum olmadi bende ümidimi kaybetmeye başlamıştım cok şükür rabbim nasip etti kalbinizi ferah tutun