Zubeydetekkurt biz havlu aldık. Bambu değil pamuk.. Daha hiç kullanmadım. Yıllar önce Denizli de Bi tekstilci bunlar bambu diye havlu satıyordu. Yani bambu olmasını ön plana çıkarıyordu. Biz de bambu mu daha iyi pamuk mu dedik..
Pamuk her zaman daha iyidir ama bambu deyince daha çok dikkat çekiyor demişti 😁