Bugün devletteki doktorla bi anlaşamadık tokluk kan şekeri istedi kendi doktorum devlette yaptırayım dedim şeker yüklemesine gönderdi beni .s tokluk kan testi ilk lokmayı attıktan 2 saat sonraki test değil mi kızlar ki doktorum bana bu şekilde açıklama yaptı ? Yaptıranlar hangi tahlil İsmiyle baktırdınız yani kağıtta ne yazıyor hangi değere baktılar yardımcı olur musunuz hiç güven vermedi bana bu doktor bişiler yaptı bilgisayarda ama yanlışlık yapmayayım