Merveangel Kızlar bugün kontrolüm vardi 2 hafta önce herşey normaldi doktor bugun biraz suyu fazlalaşmış 7.3 sınıra yakın dedi sınır 8mis tatlıyı kes dedi sizler neler yaptınız sorun oldumu doğuma kadar Bebeğim biraz önde gidiyormus iri bir bebek dedi ondanmi acaba
Tugsem81 Merveangel banada suyun fazla demıztı 32 haftada suan 34 doldu ama bana senın yapabılecegın bırsey yok bebek onu kendı salgılıyor dedı bende suan bısı yapmıyorum acıkcası
2cocuk2kopek Merveangel tatli patates makarna pilav bunlari kesince normale donuyor kuzum benimde oyleydi . 37+1 im suan suyu normal
birdirbir Bana da aynısını dedi. Tatlıyı kesmem gerektiğini söyledi. Benim bebeğim de bir hafta önden gidiyor. Amniyo sıvısının azı da zarar, fazlası da... artabilirmiş de dikkat ermezsek. O yüzden tatlıyı çok azalttım. Canım çekiyor ama yapacak bişey yok.