Hiratrkd Kızlar bi sorum olcak bugun dr a gttım doktor bebegın makat gelişi oldugunu soyledı belkı bı ıhtımal donebılır dedı ama brazda umutsuz konustu bu durumda sezaryen olmam gereklıymıs .. ara ızda boyle olan var mı yanı bebek doner mı ??
Denizanne Hiratrkd makat gelişi tam olarak ne canım ben ilk defa duydum. Bende 33. Haftadayım perşembe günü gidicem henüz doktora
ZCandan Hiratrkd canim cevremde genelde donmedi boyle bebekler en son kuzenim son haftasina kadar bekledi ama degismedi sezeryan oldu..
Hiratrkd Denizanne canım yanı bebegın bası yukardaymıs once popo kısmı gelırmıs normal dogumda o yuzden rısklıymıs normal dogum
Hayal_Demir Kizim da makat gelis idi sezaryen oldu. Simdi oglum da makat gelis. Bazi bebekler dönmüyor
Hiratrkd Hayal_Demir benm kızımda normal dogumdu ama bunda işler braz ters gttı sanırım aslnda bende donmez daha dıye dusunuyorum ama blmıyorum ıste 3 hafta snra gtcem eger hala boyleyse gun vercek dr