Kızlar 3 gün önce doğum yaptım sütüm çok az geliyordu bebe ge yetmedi dune kadar mama takviyesi verdik bugün sukur sütüm yetti süt arttırması için doktorum e bebek teki içecekten tavsiye etti bende işe yaradı galiba normalde tanesi 6 TL fakat 12 alana 12 adet hediye var bu sebeple tanesi 3 TL ye gelmiş oldu eczanede falan daha pahalı olsun süt arttırmak için şimdiden biraz stok yapabilirsiniz :)))