Kızlar 7+1 oldum ama son 1 haftadır zorla yemek yiyorum.hamilelikten öncede çok yiyen biri değildim günde 2ögün yetiyordu şimdi çoğaltmam gerek ama sabah kahvaltı yapmak bile işkence oldu.iyice yemekten soğudum ve şükür hiç kusmam olmadı ama herkes kızıyor ye diye ne yapmalıyım 😞☹️